klantenservice

Reparatie & Garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren.

Geen garantie/retour recht op gebruikte 2condLife materialen

Gebruikte materialen worden door ons getest, bekeken en beoordeeld. De prijs is in overeenstemming met het geboden artikel,

Deze kunnen echter niet retour gezonden worden voor credit.

Meld hier een kapot of beschadigd artikel. Ook als je artikel kapot bezorgd is is of al binnen de zichttermijn van 7 dagen stuk is gegaan.
We hebben maar twee dingen nodig: je aankoopbewijs en een duidelijke omschrijving van wat er mis is.

Nadat je het artikel hebt aangemeld voor reparatie ontvang je een e-mail over de reparatie van je artikel of de terugbetaling van het aankoopbedrag.

Hier staan je bestellingen

Let op electronische goederen worden door ons vaak speciaal voor u samengesteld.

Deze producten, kunnen niet retour gezonden worden. ! Let op maak dus de juiste bestelling.

Kabel die afgeknipt wordt, op bestel lengte kan niet retour gezonden worden. Ook prijzen zijn gezien de markt ontwikkeling onder hevig aan sterke wisselingen. DutchElectroPower behoud zich het recht voor extreme wijzigingen door te voeren. Uiteraard wordt dit voor levering kenbaar gemaakt waarop u de order zonder kosten kunt annuleren.

Uiteraard hebben wij allerlei mogelijkheden neem vooraf contact op om deze te bespreken.

Binnen garantie
Je hebt recht op een goed product. Dus als je een gegronde klacht hebt over een artikel, komen de kosten voor het omruilen of repareren van een artikel (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantie voor onze rekening.

Als de reparateur je artikelklacht heeft beoordeeld en deze niet gegrond blijkt te zijn, ontvang je een prijsopgave voor de reparatie. Je kunt dan zelf beslissen of je het artikel wel of niet wilt laten maken. Laat je het niet repareren? Soms worden er nog wel onderzoekskosten in rekening gebracht (deze staan op de prijsopgave).

Buiten garantie
Valt de reparatie of omruil buiten de garantie, dan is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. We gaan je natuurlijk niet ineens achteraf een rekening presenteren. We laten het je dus vooraf weten als er kosten verbonden zijn aan de reparatie.

 

 

Zodra je artikel bij de geautoriseerde reparateur is aangekomen, duurt het maximaal 15 werkdagen voordat we je gerepareerde artikel terugsturen.

Als niet alle onderdelen op voorraad zijn, de reparatie niet meer onder de garantie valt of we het artikel niet meer kunnen repareren, krijg je binnen 15 werkdagen bericht van ons over een passende oplossing.

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie van je product. Bij een defect aan je product, kun je natuurlijk bij ons terecht voor een reparatie. Wij zorgen er voor dat je product kosteloos gerepareerd zal worden als het defect onder de garantievoorwaarden valt. De garantievoorwaarden kun je nalezen in het meegeleverde garantieboekje bij je product of op de website van de fabrikant. Wij regelen het graag voor je en je kunt bij ons altijd terecht voor vragen en opmerkingen over het reparatietraject.

Betalen

Wanneer je in de webshop een bestelling plaatst, kun je uit de volgende betaalmethoden kiezen:
– iDEAL
– PayPal
– Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)
– Betalen bij afhalen

Kan ik veilig een bestelling plaatsen in de webshop?
Ja, hier hoef jij je dus geen zorgen over te maken. Wij werken dagelijks hard aan het garanderen van een veilige betaal- en data omgeving.

Cookies & privacy
Op de pagina Algemene voorwaarden en Cookiebeleid vind je een compleet overzicht van hoe wij omgaan met cookies en privacy policy

Bestellen & Levering

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • plaats het gewenste artikel in je winkelwagen. In je winkelwagen kun je het aantal artikelen aanpassen, artikelen verwijderen en kiezen voor extra diensten. Let wel op, een artikel dat in je winkelwagen ligt, is niet voor jou gereserveerd,
  • log in op jouw account. Heb je deze nog niet, kan je er een aanmaken,
  • in stap 4 kies je een betaalwijze, controleer en plaats je bestelling,
  • binnen enkele minuten ontvang je per mail een bevestiging.

Bestelstatus opvragen
Heb je een product bij ons besteld en ben je benieuwd of er al nieuws is over jouw bestelling? Dan kun je de bestelstatus eenvoudig opvragen door contact met ons op te nemen.

Probleem tijdens het bestellen
Ervaar je een probleem tijdens het plaatsen van een bestelling? Wij adviseren je om te bestellen via een laptop en niet via een tablet of smartphone. Indien je hetzelfde probleem ervaart op een laptop, verwijder dan de cookies of gebruik een andere internetbrowser. Is het probleem nog steeds niet verholpen? Neem dan contact met ons op, zodat wij je verder kunnen helpen.

Standaard betaal je € 9,50 verzendkosten per bestelling.

Uiteraard doen we ons uiterste best om je bestelling de volgende dag te laten bezorgen. Als u voor 14.00 uur besteld. Heeft u de producten de volgende dag in huis, mits voorradig.

Het kan zijn dat het door u bestelde product wel op voorraad staat op de website maar dat het net verkocht is in onze hoofdvestiging. In dat geval zullen wij de producten zo snel mogelijk aanvullen en aan u leveren. ivm het Corona tijdperk kunnen levertijden veel langer zijn dan normaal.

Bestellingen gedaan op vrijdag heeft u maandag in huis ,de bestellingen van zaterdag en zondag worden dinsdags bij u bezorgd.

U dient op de bezorg dag wel thuis te zijn om het product in ontvangst te nemen anders gaat het retour naar ons magazijn en het duurt enkele dagen soms 1 a 2 weken voordat het weer in ons bezit is.

U kunt om dit te voorkomen een ander adres in geven of een bepaalde dag bij opmerkingen te zetten zodat we er rekening mee kunnen houden op een dag dat u thuis bent.

Als we 2 keer niet kunnen leveren worden er extra bezorgkosten in rekening gebracht.

Wij verzenden met PostNL of een transporteur voor pakketten zwaarder dan 20 Kg.

Account

Wil je zo snel mogelijk antwoord op jouw vraag? Neem dan contact met ons via email, deze wordt zo spoedig mogelijk beantwoord en geeft ons de gelegenheid meteen een oplossing te vinden voor uw vraag.

Daarnaast zijn wij telefonisch te bereiken. Je kunt bellen naar …..033-3035900, op werkdagen tussen 09:00 en 17.00 uur.

We streven ernaar je binnen 24 uur van een antwoord te voorzien.

Wij zullen de door jou bij het bezoek aan onze website aan ons beschikbaar gestelde persoonlijke gegevens binnen het kader van de van toepassing zijnde wetten op de gegevensbescherming alleen voor doeleinden verzamelen, verwerken en gebruiken zoals is vastgelegd in de wet of zoals van tevoren is medegedeeld. Jouw persoonlijke gegevens worden door ons opgeslagen en gebruikt om het bezoek aan onze website zo aangenaam mogelijk te maken en daarvan gebruik maken na door jou verleende toestemming bijvoorbeeld wanneer je je op onze website wil registreren, een overeenkomst wil afsluiten, met ons per telefoon, e-mail of via ons contactformulier contact opneemt of wanneer je ons op andere wijze informatie wenst toe te sturen en ons daarvoor jouw gegevens ter beschikking stelt. Voor de afsluiting en afhandeling van overeenkomsten en voor overige diensten zoals nieuwsbrieven met informatie over nieuwe producten hebben wij gegevens nodig zoals naam, adres of e-mailadres. Dit is per geval verschillend. Dat geldt ook voor het door jou gewenste betaalmiddel. Om problemen bij de betaling te voorkomen en ter bescherming tegen kredietfraude maken wij gebruik van zekerheids- en kredietwaardigheidscontroles.

Wij gebruiken jouw gegevens ook voor het beheer van ons klantenbestand zodat daarin zoveel mogelijk de juiste gegevens worden opgeslagen. Technische informatie die voor de presentatie van onze website op jouw computer is vereist, wordt anoniem door ons opgeslagen en gebruikt voor statistische analyses en om onze website zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Bovendien gebruiken wij deze informatie anoniem, dus niet aan jouw persoon gerelateerd zodat wij ons aanbod voortdurend kunnen verbeteren en kunnen aanpassen aan jouw wensen, tenzij je hiertegen bezwaar maakt. Je hebt de mogelijkheid binnen jouw account jouw interesses kenbaar te maken of die te wissen, indien je dit niet (meer) wenst.

Daarnaast worden persoonlijke gegevens en technische informatie door ons opgeslagen en gebruikt voor zover dit nodig is om misbruik of overige illegale activiteiten op onze website te voorkomen en zo nodig of strafrechtelijk te kunnen vervolgen, bijvoorbeeld voor het behoud van de gegevensveiligheid bij inbreuk op onze IT-systemen. Tenslotte worden jouw gegevens nog opgeslagen en gebruikt voor zover wij daartoe juridisch zijn verplicht, bijvoorbeeld op grond van overheids- of justitiële voorschriften, en ter behartiging van onze rechten en aanspraken en indien dit in het kader van een juridische procedure noodzakelijk mocht zijn.

Wij stellen jouw persoonlijke gegevens voor de afsluiting en de afhandeling van overeenkomsten over aanbiedingen op onze website ter beschikking aan bedrijven van Dutch Electr Power opdat deze gegevens centraal kunnen worden opgeslagen in ons klantenbestand en beschikbaar zijn voor concerninterne afrekenings- en boekhoudprocedures.

Daarnaast laten wij deels gegevens verwerken door dienstverlenende bedrijven die betrokken zijn bij het uitvoeren van de overeenkomst. Deze bedrijven mogen uitsluitend volgens onze aanwijzingen te werk gaan en deze bedrijven worden zorgvuldig door ons uitgekozen en regelmatig gecontroleerd bijvoorbeeld voor centrale IT-diensten binnen Dutch Elektro Power. Daartoe behoren o.a. aanbieders van betalingssystemen en bedrijven die voor ons kredietwaardigheids- en zekerheidscontroles uitvoeren zodat je de keuze hebt uit diverse betalingsmogelijkheden en om problemen bij de betaling en kredietfraude te voorkomen. Hierbij worden jouw gegevens door ons uitsluitend aan die instanties doorgegeven die gevestigd zijn binnen de Europese Economische Ruimte en die dus onderworpen zijn aan de strenge wetgeving inzake de gegevensbescherming van de EU of die verplicht zijn tot gegevensbescherming op een vergelijkbaar niveau.

Tenslotte worden jouw gegevens binnen het kader van de bestaande wetten op de gegevensbescherming ter beschikking gesteld aan derden of aan overheidsinstanties voor zover wij daartoe verplicht zijn krachtens overheidsvoorschriften of juridische voorschriften of indien dit noodzakelijk is in het kader van een strafrechtelijke vervolging of om onze rechten en belangen te behartigen of geldend te maken.

nog vragen ?

STUUR EEN E-MAIL:
Info@dutchelectropower.nl

BEL NAAR: 
op werkdagen van 8.00 – 17.00 uur  033-3035900

Gegevens

Dutch Electro Power BV

Magazijn.:
Melkrijder 9 3861SG Nijkerk
Telefoon 033-3035900
KvK 66498880
BTW NL856581367B01

wat onze klanten zeggen

Ik heb de bestellende lader de volgende dag ontvangen en kon meteen verder met mijn project. Zo gauw ik de elektrische cart klaar heb zal ik hem delen. Bedankt voor het goede advies !!

Pieter de Jonge

De heftruck stond al een dag stil. Op internet jullie gevonden en door de snelle oplossing rijd hij weer als een zonnetje. Bedankt namens ons allemaal. Tijd is toch geld.

Jan van Geelen / Van Geelen distributie